پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 5:50 قبل از ظهر

تاکید سازمان جهانی جوجیتسو از همکاری دوباره با ایران/ بحث تعلیق انجمن جوجیتسو به تعویق افتاد

تاکید سازمان جهانی جوجیتسو از همکاری دوباره با ایران/ بحث تعلیق انجمن جوجیتسو به تعویق افتاد

مجمع سازمان جهانی جوجیتسو jjif روز گذشته برگزار شد و با توضیحات محمدحسن رستمیان، این سازمان بر همکاری دوباره با انجمن جوجیتسو ایران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جوجیتسو jjif، مجمع سازمان جهانی جوجیتسو jjif روز گذشته(جمعه- 14 آبان ماه) در حاشیه مسابقات جهانی این رشته در “ابوظبی” امارات برگزار شد.

در این مجمع، انتخابات ریاست و اعضای هیئت رئیسه سازمان جهانی جوجیتسو jjif برگزار شد و مجدداً “پاناگیوتیس تئودورپولوس” رئیس رومانیایی این سازمان جهانی که در 16 سال گذشته مسئولیت این سازمان را برعهده داشته است، به مدت چهار سال دیگر برای ریاست سازمان جهانی جوجیتسو انتخاب شد.

در بخش دیگر مجمع سازمان جهانی جوجیتسو، مصوب شد تا خانوم مارگاریتا به عنوان نماینده سازمان جهانی در امور اجتماعی انتخاب و تحت پوشش برنامه‌ای با عنوان “زندگی بهتر” به فعالیت بپردازد. با رایزنی انجمن جوجیتسو ایران، مقرر گردید تا محمدحسین معینیان در راستای فعالیت اجتماعی با مارگاریتا در سازمان جهانی جوجیتسو همکاری داشته باشد.

در این مجمع، محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی گزارشی از شرایط ایران به اعضای هیئت رئیسه ارائه و از حمایت رسمی و کتبی دکتر حمید سجادی وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان از این رشته ورزشی در ایران خبر داد.
گزارشی که باعث شد اعضای هیئت رئیسه سازمان جهانی جوجیتسو، ضمن تبریک به وزیر جدید ورزش و جوانان کشورمان، بحث تعلیق انجمن جوجیتسو ایران را به تعویق بیاندازد و بر همکاری دوباره با ایران تاکید داشته باشند.

همچنین رئیس انجمن جوجیتسو ایران در حاشیه این مجمع نشست‌هایی با روئسای فدراسیون‌های جوجیتسو برزیل، روسیه، امارات، کره‌جنوبی، دانمارک، سوئد، سوئیس و پاکستان برگزار و در خصوص برگزاری اردوهای مشترک، حضور در رویدادهای مختلف و تبادلات فنی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
جو، دبیرکل سازمان جهانی جوجیتسو و فهد الشمسی، دبیرکل جوجیتسو آسیا نیز در دیدار با رستمیان از اعلام آمادگی سازمان جهانی و سازمان جوجیتسو آسیا برای هرگونه همکاری و حمایت از انجمن جوجیتسو ایران خبر دادند.

مسئولیت‌های امیر خوشبین نایب رئیس، سرمربی و داور بین‌المللی جوجیتسو ایران در سازمان جهانی بار دیگر مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد تا خوشبین همچنان در کمیته‌های فنی و داوری سازمان جهانی در چهار سال آینده فعالیت خود ادامه بدهد.

درباره ی روابط عمومی انجمن جوجیتسو

profile avatar

مطلب پیشنهادی

اولین استاژ فنی کنتاکت جوجیتسو به همت ریاست محترم انجمن جوجیتسو ج.ا.ا برگزار شد.

اولین استاژ فنی کنتاکت جوجیتسو به همت ریاست محترم انجمن جوجیتسو ج.ا.ا برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید