سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 9:14 قبل از ظهر

تیم های ملی  کاتا جوجیتسو jjif  ایران با ۵ تیم منتخب در رقابتهای جهانی2021 که به صورت  مجازی در استایل  شوکاتا (نمایشی) برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

سید امیر خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران  خبر داد ؛ 

 

تیم های ملی  کاتا جوجیتسو jjif  ایران با ۵ تیم منتخب در رقابتهای جهانی2021 که به صورت  مجازی در استایل  شوکاتا (نمایشی) برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

استاد خوشبین با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و به تبع آن تصمیم فدراسیون جهانی جوجیتسو مبنی بر برگزاری تورنمنت مجازی  در استایل کاتا بر آمد ، که تیم های  ملی کاتای ایران با حضور پنج ۵ تیم در رده های سنی مستر (پیشکسوتان) بزرگسالان و جوانان در دو بخش آقایان و بانوان به سرپرستی سرکار خانم استاد فرزانه جعفرزادگان در این تورنمنت جهانی شرکت کرده است.

 

اسامی تیم ها ؛

بانوان

تیم خراسان ( ادلت ) سارا شفق و نیلوفر صفاریان

آقایان ؛

تیم مازندران (مستر )

حمیدرضا جورسرایی و مهدی جورسرایی

تیم زنجان (ادلت)

اکبر سلیمی و تقی سلیمی

تیم مازندران (u21)

بهروز رستمی مویزچی و رسول رستمی مویز چی

تیم مازندران (ادلت)

محمد افسری جدیدی و جویان جهانیان

سر مربی تیم ملی جوجیتسو ج.ا.ا استاد خوشبین  در خصوص نحوه برگزاری و داوری مسابقات نیز اشاره ای کردند که رقابت‌ها از ۱۲ شهریور الی ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود و مسابقات در قالب دو ویدئو حداکثر ۲ دقیقه ای با موضوع و تکنیک های متفاوت که یکی در مرحله حذفی و دیگر ویدئو در مرحله نیمه نهایی به رقابت خواهند پرداخت، و در هر بخش هیات داوران به هر یک از اجراهایی که موئلفه های کاتا نمایشی (سرعت ، قدرت ، واقعی بودن ، موضوع نمایش و…) را رعایت نمایند امتیازات کامل به آنها تعلق خواهد گرفت.

 

در آخر ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کردند که با توجه به پتانسیل موجود در تیمهای ایرانی انتظار کسب مدال از این رقابت‌ها وجود دارد.

درباره ی روابط عمومی انجمن جوجیتسو

profile avatar

مطلب پیشنهادی

اولین استاژ فنی کنتاکت جوجیتسو به همت ریاست محترم انجمن جوجیتسو ج.ا.ا برگزار شد.

اولین استاژ فنی کنتاکت جوجیتسو به همت ریاست محترم انجمن جوجیتسو ج.ا.ا برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید