شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 7:43 قبل از ظهر

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی جوجیتسو به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد

به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد: مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی جوجیتسو صبح امروز و با حضور محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو، نخستین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران ، پس از برگزاری مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور که آذرماه، در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 21 سال در ورزشگاه پاس تهران برگزار شد، نفرات برتر (اول تا سوم) این رقابت ها برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو دعوت شدند. صبح امروز نخستین مرحله از مسابقات انتخابی مذکور در رده سنی زیر 21 سال و در استایل جوجیتسو برزیلی برگزار شد. هفته آینده و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، مرحله دوم این مسابقات انتخابی در دو استایل جوجیتسو برزیلی و فایت در رده سنی بزرگسالان و استایل فایت در رده سنی زیر 21 سال برگزار خواهد شد و در نهایت، در هر وزن و در هر رده سنی 2 ورزشکار برتر به اردوهای آماده سازی این تیم دعوت خواهند شد.

شایان ذکر است در این مسابقات انتخابی علاوه بر محمدحسن رستمیان، محمدحسن مجلسی دبیر انجمن جوجیتسو، سید امیر خوشبین مدیر فنی تیم های ملی جوجیتسو، یوسف جولانی رئیس کمیته داوران و همچنین احمد عیدی و علیرضا داوری مربیان تیم ملی حضور داشتند. گفتنی است تیم ملی جوجیتسو، اردیبهشت ماه 1403 مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی امارات را پیش رو دارد.

درباره ی روابط عمومی انجمن جوجیتسو

profile avatar

مطلب پیشنهادی

برگزاری اردوی تیم ملی جوجیتسو و تقدیر از خبرنگاران ورزشی

اردوی تمرینی تیم‌های ملی جوجیتسو بزرگسالان و جوانان کشورمان امروز یکشنبه 22 مرداد با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید