دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 6:48 بعد از ظهر

مجمع عمومی انجمن جوجیتسو jjif جمهوری اسلامی ایران با حضور خانواده بزرگ جوجیتسو به میزبانی استان همدان برگزار گردید .

کمیته استان های انجمن جوجیتسوج.ا.ا خبر داد.

مجمع عمومی انجمن جوجیتسو jjif جمهوری اسلامی ایران با حضور خانواده بزرگ جوجیتسو به میزبانی استان همدان برگزار گردید .


به منظور بررسی عملکرد و همچنین گزارش سالانه انجمن، مجمع سالانه با حضور سردار رستمیان، رئیس انجمن جوجیتسو jjif جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان استان‌ها و اعضای هیئت رییسه و مسئولان کمیته‌های تخصصی در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۰ به میزبانی استان همدان  برگزار شد.

در این مجمع عمومی ضمن خوشامدگویی توسط رئیس انجمن، ارائه گزارش در خصوص برنامه های اجرا  شده و پیش رو آینده جوجیتسو کشور را خوب ارزیابی کردند.
در ادامه این مجمع عمومی سالانه انجمن جوجیتسو جمهوری اسلامی، گزارش عملکرد یک ساله  توسط سید امیر خوشبین، نایب رئیس انجمن تشریح و زمان بندی مسابقات پیش رو ازجمله مسابقات حضوری آسیایی و جهانی و همچنین مسابقات جهانی مجازی کاتا اعلام گردید.

گفتنی است در این مجمع مقرر گردید که استانها در اسرع وقت نسبت به برگزاری مسابقات قهرمانی استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور اقدامات لازم را به عمل آورند،
در این مجمع مقرر گردید نمایندگان استانها(باشگاه های فعال) با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با هماهنگی اداره کل ورزش استان به تمرینات خود ادامه دهند تا امسال تیم ملی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران نیز با برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی ترکیبی قوی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد.

استاد بختیاری نژاد مربی تیم ملی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران  خبر از توسعه آکادمی های ایران جوجیتسو در سراسر کشور خبر داد و افزود برنامه ریزی های انجام شده تا با برگزاری استاژ های مختلف استایل نوازا bjj در کشور توسعه پیدا کند .

ودر پایان مجمع سردار محمدحسن رستمیان ضمن قدردانی از زحمات اعضای شرکت کننده به پاسخگویی به سوالات و نظرات اعضا پرداخت، و هر کدام از رؤسای استان‌ها، به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

درباره ی روابط عمومی انجمن جوجیتسو

profile avatar

مطلب پیشنهادی

اولین استاژ فنی کنتاکت جوجیتسو به همت ریاست محترم انجمن جوجیتسو ج.ا.ا برگزار شد.

اولین استاژ فنی کنتاکت جوجیتسو به همت ریاست محترم انجمن جوجیتسو ج.ا.ا برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید